تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۸۳۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه آتش سوزی در شهرستان باغملک مهار شدند
فرماندار باغملک گفت: سه آتش سوزی که به صورت همزمان در نقاط مختلف شهرستان به وقوع پیوسته بود مهار شدند.

محمد نجاتی پور اظهار داشت: مزارع برداشت شده روستای تیغن در بخش میداوود شهرستان باغملک و اراضی کشاورزی روستای هوره واقع در بخش مرکزی از ساعت ۱۷ امروز دچار آتش سوزی شدند.

وی افزود: از ساعت ۱۸ امروز نیز در پی وزش باد شدید، آتش به نزدیکی بهشت زهرای شهر باغملک سرایت کرد که با حضور نیروهای امداد رسان شهرداری باغملک و عوامل انتطامی و همچنین هوشیاری مردم به سرعت مهار شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران باغملک در خصوص آتش سوزی اراضی روستای هوره گفت: پستی بلندی های زمین های کشاورزی، دره ها و تپه های ناهموار مانع جدی در راه مهار اتش سوزی زمین های برداشت شده کشاورزی هوره بود که اجازه تردد به ماشین های آتش نشان را نمی داد و باد و وجود کاه و کلش فراوان این زمین ها موجب شد تا پس از ۲ ساعت دامنه آتش به سمت شهرستان هفتکل کشیده شود.

فرماندار باغملک با تقدیر از حضور نیروهای آتش نشان و کارمندان منابع طبیعی شهرستان هفتکل در کنار ارگان های مسئول شهرستان باغملک تصریح کرد: با مدیریت دقیق نیروهای امدار رسان آتش سوزی زمین های روستای هوره در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب مهار شد.

نجاتی پور در پایان ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای مردی، دهیاران، کارکنان فرمانداری و بخشداری و سمن ها از کشاورزان خواست از آتش زدن کاه و کلش زمین های برداشت شده خود جدا پرهیز کنند.

گفتنی است طی هفته گذشته آتش سوزی در ۱۵۰ هکتار از اراضی روستاهای هوره و پیرموسی خساراتی برجا گذاشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار