تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۸۳۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برق مسیر چذابه به علت سیلاب مشکل دارد

 استاندار خوزستان گفت: برق مسیر چذابه به دلیل وقوع سیلاب در فروردین امسال مشکلاتی دارد که راهداری و سازمان برق باید اقدامات لازم را به منظور پایداری برق انجام دهد.

  غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی خوزستان اظهار کرد: طراحی مواکب و مقر برای زائران اربعین حسینی و سازه های ثابت برای آنها باید انجام شود.

وی افزود: سازه هایی که در سال های قبل در اربعین حسینی در مرزها برای خدمات رسانی به زائران ایجاد می شد موقت بود که نه نظم لازم را داشت و هم در زمان برداشته شدن هزینه هایی را ایجاد می کرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اگر اداره کل راه و شهرسازی جاده های منتهی به مرز چذابه را که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تکمیل کند تنها تکمیل چند پل باقی می ماند که در نهایت تا چند سال آینده تمام می شود.

شریعتی گفت: در محل استقرار مواکب کارهای لازم انجام شده و مسئولان باید فشار بیاورند که پارکینگ ها، مسیرها و محل استقرار مواکب و جایگاه های بین مواکب وضعیت پایداری پیدا کند و جاده های پشت مواکب باید کامل شود.

وی ادامه داد: در سال های گذشته سپتیک هایی توسط آب و فاضلاب اهواز ایجاد شد اما امسال با توجه به پیش بینی افزایش جمعیت زائران به سرویس های بهداشتی سیار بیشتری نیاز داریم.

استاندار خوزستان گفت: البته می توان در این زمینه از امکانات سپاه استفاده کرد همانطور که در سیلاب امسال تعداد زیادی حمام و سرویس بهداشتی سیار خریداری شد تا کار مدیریت شود.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار