تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۸۳۴۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امسال مشکلی در پوشش ارتباطی اربعین حسینی نداریم
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: امسال در پوشش ارتباطی زائران اربعین در ایام اربعین مشکلی نداریم و در پایانه های مرزی نیز برقراری پوشش ارتباطی به طور کامل انجام شده است.

علی صالح نساج شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی خوزستان اظهار کرد: دو مشکل مربوط به شرکت ایرانسل در پادگان میشداغ در جاده بستان وجود دارد که علی رغم پیگیری مدیران ایرانسل هنوز حل نشده است.

وی افزود: یکی از مشکلات مربوط به احداث یک سایت موبایل در آن قسمت است که طبق گفته مدیران ایرانسل، ارتش گفته نیازی به این سایت ندارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان کرد: از آنجایی که این در تعهدات ایرانسل قرار دارد تقاضا دارم که این مشکل حل شود زیرا قرار است زائران از پوشش نسل چهارم برای برقراری ارتباط و اینترنت استفاده کنند.

صالح نساج گفت: امسال در پوشش ارتباطی زائران اربعین در ایام اربعین مشکلی نداریم و در پایانه‌های مرزی نیز برقراری پوشش ارتباطی به طور کامل انجام شده است.

وی ادامه داد: مورد دیگر مربوط به جاده ماهشهر به آبادان است که نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان برای احداث سایت موبایل و نصب دکل تلفن همراه با ما همکاری نکرد و حتی قصد دارند دکل همراه اول را نیز بردارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: شرکت ایرانسل نیز قصد احداث سایت را در آن محل دارد که تاکنون علی رغم همه پیگیری‌ها و تلاش‌ها تاکنون موفق به انجام این کار نشده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار