تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۸۳۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران شهرداری کوت عبدالله همچنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند
حدود ۵۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله روز دوشنبه برای چندمین روز پیاپی با حضور مقابل ساختمان استانداری خوستان خواستار پرداخت حقوق‌ معوق خود شدند.

یکی از این کارگران که خواست نامش در خبر ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستند حقوق پرداختی کفاف زندگی ما را نمی‌دهد اما همان حقوق نیز به موقع پرداخت نمی‌شود.

وی ادامه داد: پیمانکار حقوق بهمن ماه سال گذشته را پرداخت کرده و از حقوق اسفندماه تنها ۱۰ میلیون ریال علی الحساب برای ما واریز شده اما ما خواستار پرداخت تمام حقوق‌ معوق هستیم.

این فرد یادآور شد: هیچ فیش حقوقی به ما داده نشده است که بدانیم مبلغ حقوق ما چه میزان است از سویی دیگر از اسفندماه سال گذشته تاکنون حق بیمه کارگران هم پرداخت نشده است.

یکی دیگر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله در این خصوص گفت: فرزند یکی از کارگران تازه متولد شده است اما به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینه بیمارستان، شناسنامه وی و همسرش نزد بیمارستان باقی مانده است.

وی ادامه داد: از عید نوروز تاکنون منتظر پرداخت حقوق هستیم اما هیچ مبلغی تاکنون پرداخت نشده است، شرایط اقتصادی سخت است و این تأخیر در پرداخت حقوق‌ها بیشتر ما را تحت فشار قرار می‌دهد.

به گفته این کارگران، آنها از هفتم خردادماه سال جاری تاکنون به علت عدم پرداخت حقوق دست از کار کشیده اند.

شهردار کوت عبدالله روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص بیان کرد: تلاش ما این است که امروز تا فردا مبلغ ۲۰ میلیون ریال به صورت علی الحساب به کارگران فضای سبز این شهرداری پرداخت شود.

این درحالیست که کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله مدعی شدند تاکنون هیچ مبلغی به حساب آنها واریز نشده است.

نواب حاجیان سعیدی با بیان اینکه با واریز این مبلغ، کارگران ۲ ماه حقوق دیگر از شهرداری طلبکار خواهند بود افزود: کارگران فضای سبز خواستار پرداخت کل مطالبات به صورت یکجا هستند اما برای هیچکدام از کارگران شهرداری تاکنون حقوق اردیبهشت امسال واریز نشده است.

کارگران شهرداری کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون در اردیبهشت امسال نیز چند بار برای پرداخت معوقات خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده بودند.

واحد فضای سبز این شهرداری حدود 250 کارگر دارد .

شهرستان کارون به مرکزیت شهر کوت عبدالله در سال ۹۱ از شهرستان اهواز جدا شد. کوت عبدالله استیشن، خزامی، درویشیه، شریعتی‌یک، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد از توابع شهرستان کارون هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار