تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۸۳۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارکنان ترابری دریاچه سد کارون ۳ نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود اعتراض کردند
کارکنان ترابری دریاچه سد کارون ۳ در بخش دهدز شهرستان ایذه به دلیل آنچه پرداخت نشدن مطالبات خود عنوان کردند، دست از کار کشیدند.

یکی از کارکنان ترابری دریاچه سد کارون ۳ روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۷۰ نفر از نیروهای ترابری دریایی کارون ۳ برای چندمین بار بخاطر عدم پایبندی پیمانکار به تعهدات خود دست از کار کشیدند.

وی که نخواست نامش ذکر شود افزود: از سال ۹۳ تا کنون با روی کار آمدن پیمانکار جدید نه افزایش حقوق داشته‌ایم و نه از حقوق قانونی مانند حق اولاد و سنوات بهره‌مند بوده‌ایم ضمن اینکه درخواست‌های ما نیز بدون پاسخ مانده است.

وی گفت: پس از شکایت کارکنان ترابری سد کارون ۳ از پیمانکار، بخشی از مطالبات ما پرداخت شد اما در عوض پیمانکار برای چند ماه حقوق ماهیانه ما را قطع کرد.

این نیروی ترابری دریاچه سدکارون ۳ بیان داشت: چندین بار برای احقاق حقوق خود اعتراض کردیم و با حضور فرماندار، بخشدار و سایر مسئولان مقرر شد با همکاری پیمانکار، مشکلات ما مرتفع شود اما تا کنون هیچ اقدامی از سوی پیمانکار مذکور صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه حدود ۲ هفته پیش با حضور بخشدار و امام جمعه و رئیس دادگاه دهدز، پیمانکار بار دیگر وعده حل مشکلات را داد تصریح کرد: تنها اقدام پیمانکار دادن برگه کسر حقوق و اخطاریه برای تعدادی از کسانی بود که نسبت به دریافت حقوق خود معترض بودند.

کارکنان ترابری دریایی از روز یکشنبه بعد از اطلاع به دادگاه دهدز و پاسگاه منطقه دست از کار کشیدند و تا عصر امروز دوشنبه نیز این اعتصاب ادامه داشت و ترابری دریایی از اسکله رکعت به روستاهای شیوند، باجول، سادات موسوی و خدابخشی‌ها در این مدت انجام نشد.

به گزارش ایرنا این اعتراض عصر دوشنبه با حضور پیمانکار در محل و جلسه چند ساعته وی با نیروهای ترابری دریایی کارون ۳ و قول مساعد وی برای حل مشکلات آنها به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار