تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۸۳۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز جامع بیماران خاص دزفول نیازمند کمک های مردمی است
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول گفت: مرکز جامع بیماران خاص این شهرستان با 20 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل به کمک های خیرین و نیکوکاران نیاز دارد.

محمدرضا اسماعیل چگنی افزود: این مرکز درمانی خیریه در هشت طبقه ویژه بیماران دیابتی، دیالیزی و دیگر بیماران خاص با مشارکت خیرین سلامت دزفول از یکسال پیش آغاز شده که شامل ۲ طبقه منفی و ۶ طبقه دیگر است.

وی با بیان اینکه این مرکز نخستین مرکز خیریه کشور خواهد بود که تمام اقدامات درمانی از جمله آندوسکوپی، ماموگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و داروخانه ویژه بیماران خاص را ارائه خواهد داد، گفت: هزینه ساخت این مرکز حدود ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده در حالی که هزینه تجهیزات آن یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول مساحت مرکز جامع بیماران خاص این شهرستان را حدود هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: تاکنون ۲۰ درصد این مرکز ساخته شده و حدود ۱۸۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

مرکز پرتودرمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول به عنوان نوزدهمین مرکز آنکولوژی کشور یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی جنوب غرب کشور است که در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای سه هزار متر مربع با ۱۶۰ میلیارد ریال کمک افراد خیر ساخته شده و مردادماه سال ۹۴ به بهره برداری رسید.

این مرکز درمانی به بیماران سرطانی شمال خوزستان و نیز استان‌های ایلام و لرستان خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار