تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۸۳۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس خوزستان به اتاق انتظار اولیا مجهز می شوند
 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تمام مدارس خوزستان به اتاق انتظار اولیا مجهز می شوند تا از مشارکت و همفکری خانواده ها در مدارس و ارتقای هر چه بیشتر نحوه آموزش و پرورش دانش آموزان استفاده شود.

  مهدی رفیعی دهکردی روز سه شنبه در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در محل این اداره کل بیان کرد: جامع ترین نقشه راه کشور در حوزه تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین است و یکی از برنامه های این سند جلب مشارکت هر چه بیشتر خانواده های دانش آموزان در مدارس است.

وی گفت: تکریم اولیای دانش آموزان، برگزاری جلسات توجیهی با دانش آموزان و اولیای آنها و نظارت بر اجرای صحیح روند ثبت نام دانش آموزان از جمله برنامه های آموزش و پرورش خوزستان است.

وی افزود: برنامه ریزی منسجم برای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت در خوزستان مهمترین اصل در اجرای برنامه های سند تحول بنیادین است.

گفتنی است در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ اتاق انتظار اولیا در یکی از مدارس اهواز به صورت نمادین توسط معاون وزیر آموزش و پرورش گشایش یافت.

خوزستان به عنوان استان آزمایشی (پایلوت) در راه اندازی این اتاق در مدارس خود است و مقرر شده تمامی مدارس خوزستان به این اتاق مجهز، و از مشارکت اولیا در مدارس استفاده شود.

در خوزستان یک میلیون و یکصدهزار نفر دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که ۵۴ هزار معلم وظیفه تعلیم و آموزش آنها را برعهده دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار