تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۸۳۵۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه خبر از تیم فوتبال فولاد خوزستان
 ورود جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان به اهواز ، و تمدید قرارداد میثم دورقی و ایوب والی از مهمترین خبرهای تیم فوتبال فولاد خوزستان است.

 جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان روز جمعه در میان استقبال هواداران این تیم و جمعی از مسئولان این باشگاه وارد اهواز شد.

نکونام با قراردادی ۲ ساله هدایت فولاد را در فصل پیش رو بر عهده خواهد داشت این در حالی است که فصل گذشته این تیم خوزستانی با افشین قطبی به مقام هشتم دست یافت.

بنا بر این گزارش قرار است نخستین جلسه تمرینی فولادی ها روز شنبه با حضور نکونام انجام می شود تا این تیم زودتر از سایر تیم‌ها لیگ برتر نوزدهم را شروع کرده باشد.

بازیکنان فولاد همچنین پس از سه یا چهار روز تمرین در اهواز، به مدت ١٠ روز عازم شهرکرد می شوند تا نخستین اردوی خود را برپا کنند.

نکونام پس از حضور در اهواز از باشگاه فولاد، امکانات آن و همچنین ورزشگاه شهدای فولاد دیدن و از نزدیک نظاره گر تمرین تیم فوتبال زیر ۱۳ سال فولاد بود.

** ایوب والی با فولاد خوزستان تمدید کرد

کاپیتان تیم فولاد خوزستان قرارداد خود را برای فصل نوزدهم با این تیم تمدید کرد.

 بنا بر اعلام باشگاه فولاد خوزستان، در ادامه فعالیت های باشگاه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات، قرارداد همکاری ایوب والی به مدت یک فصل دیگر تمدید شد تا این بازیکن لیگ نوزدهم را در جمع فولادی ها باشد.

گفتنی است، والی در فصل گذشته در مجموع بیش از ۲ هزار و ۲۲۵ دقیقه برای تیم فولاد به میدان رفت که یک گل و ۲ پاس منجر به گل در کارنامه اش ثبت کرد.

** میثم دورقی در تیم فولاد خوزستان ماندنی شد

قرارداد باشگاه فولاد خوزستان و میثم دورقی پس از توافق بین ۲ طرف، تمدید شد.
بنا بر اعلام باشگاه فولاد، قرارداد همکاری هافبک دفاعی بلند قامت خوزستانی این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید شد تا میثم دورقی در لیگ نوزدهم نیز برای فولادمردان به میدان برود.

گفتنی است، دورقی فصل گذشته در مجموع یک هزار و ۸۱۶ دقیقه برای تیم فولاد خوزستان به میدان رفت.

دورقی در لیگ هجدهم تیم فولاد خوزستان را همراهی می کرد عملکرد وی باعث شد تا فولادی ها قرارداد این بازیکن را برای لیگ نوزدهم تمدید کنند.

این بازیکن که اهل شادگان است سابقه بازی در تیم های استقلال اهواز، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان را در کارنامه دارد و به همراه آبی های خوزستان عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از این نیز شهاب گردان، عباس بوعذار، محمد آبشک، حسین شنانی، محمد قاسمی نژاد و وحید نامداری را برای فصل نوزدهم به خدمت گرفته بود.

همچنین این باشگاه با مهرداد هدایتیان و حسن بیت سعید تمدید کرده بود
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار