تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۸۳۵۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان: روند تکمیل پروژه های عمرانی در اهواز کند است
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه روند تکمیل پروژه های عمرانی در اهواز خوب اما سرعت آن کند است گفت: اهواز پیشانی خوزستان و از کلانشهرهای مهم است از این رو باید در بحث روان سازی حمل و نقل تلاش بیشتری شود.

غلامرضا شریعتی روز شنبه در آیین بهره برداری از مسیر ارتباطی جنوب به شمال تقاطع غیر همسطح شهید کجباف (چهارشیر) اهواز ادامه داد: سایر مسیرهای ارتباطی این تقاطع باید تکمیل شود تا شاهد روان شدن حمل و نقل در اهواز باشیم.

وی با بیان اینکه روان بودن حمل و نقل سبب توسعه یافتگی شهر می شود بیان کرد: مجموعه استانداری، شهرداری و شورای شهر باید برای پیشرفت شهر اهواز همکاری کنند.

شریعتی با اشاره به اینکه پروژه شهید کجباف مهمترین پروژه در دست شهرداری اهواز است گفت: هرچه زیرساخت های شهری توسعه یابد رغبت مردم به ویژه نیروهای آموزش دیده برای سکونت در اهواز بیشتر می شود.

** بهره برداری کامل تقاطع شهید کجباف تا پایان سال

سرپرست شهرداری اهواز نیز در این آیین گفت: مسیر اصلی این پروژه یکسال پیش به بهره برداری رسید و حال پس از گذشت ۱۲ ماه، محور جنوب به شمال آن تکمیل شده که این به معنای حرکت کند در تکمیل این پروژه است.

موسی شاعری ادامه داد: انتظارات مردم از شهرداری اهواز بیش از این است از این رو تلاش می کنیم تا پایان امسال سه محور دیگر این پروژه تکمیل شوند.

گام نخست پروژه چند سطحی میدان شهید بندر (چهارشیر) اهواز خرداد پارسال به بهره برداری رسید. پل اصلی در مسیر جاده ماهشهر به میدان پنج نخل و برعکس و عرض آن حدود ۲۷ متر شامل ۶ خط سواره رو است
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار