تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۸۳۶۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در مناطق سیل‌زده خوزستان تعمیر و ساخته می‌شود
مدیرکل بهزیستی استان خوزستان از تعمیر و بازسازی ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در مناطق سیل‌زده خبر داد.
 غلامرضا صدیق‌راد در آئین کلنگ‌زنی ساخت و تعمیر واحدهای  مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در مناطق سیل‌زده استان با حضور سردار شاهوار پورفرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و نماینده بنیاد مسکن کشور در منزل یکی از معلولان تحت پوشش بهزیستی در روستای حموله از توابع شهرستان اهواز از ساخت و تعمیر 400 واحد مسکونی مددجویان و معلولان بهزیستی در مناطق سیل‌زده خبر داد.

وی در این مراسم اظهار داشت: این واحدها بر اساس تفاهم نامه فی مابین سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج)  و با مشارکت بنیاد مسکن ساخته و تعمیر می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان با اشاره به اینکه این 400 واحد در مرحله اول و در مراحل بعد مابقی منازل مددجویان ساخت و تعمیر خواهد شد افزود: در مرحله اول 100 واحد ساخته و  300 واحدمسکونی تعمیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت هر واحد مبلغ 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی با تایید بنیاد مسکن و 100 میلیون ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی و 100 میلیون ریال کمک بلاعوض هم از طرف بنیاد مسکن پرداخت و برای تعمیرات 50 میلیون ریال کمک بلاعوض دولت وبنیاد مسکن و 100 میلیون ریال وام کم بهره توسط بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار