تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۸۳۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پذیرش بدون کنکور دوره‌های کارشناسی در دانشگاه پیام نور خوزستان
 
رییس دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: این دانشگاه در رشته‌های مختلفی به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش می‌کند که داوطلبان برای اطلاع از لیست کامل رشته‌ها باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

علیرضا اقبالی درخصوص پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور خوزستان اظهار کرد: 331 رشته تحصیلی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه پیام نور کشور فعال است. این دانشگاه چهار هزار عضو هیات علمی و بالغ بر 400 هزار دانشجوی فعال نیز در کشور دارد.

وی درباره فعالیت دانشجویان در این دانشگاه گفت: 314 نشریه دانشجویی فعال، دو هزار و 200 انجمن علمی فعال دانشجویی و یک هزار و 586 کانون فرهنگی هنری دانشجویی نیز در دانشگاه وجود دارد که دانشجویان در این دانشگاه در این حوزه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

رییس دانشگاه پیام نور خوزستان افزود: ثبت‌نام داوطلبان به صورت پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی در کلیه شعب دانشگاه پیام نور استان خوزستان از 23 خرداد آغاز شده است و تا 6 شهریورماه ادامه خواهد داشت. ظرفیت اعلام شده امسال در سراسر کشور برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی به صورت بدون آزمون، هشت هزار نفر تعیین شده است. بخش زیادی از این داوطلبان در 28 مرکز پیام نور در استان پذیرش خواهند شد.

اقبالی افزود: دانشگاه پیام نور خوزستان در رشته‌های مختلفی از جمله زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی، علوم و مهندسی آب، روانشناسی و... در نیمسال اول سال تحصیلی 98-99 پذیرش دانشجو خواهد داشت که لیست کامل رشته‌ها و ظرفیت هر رشته در سایت سازمان سنجش ذکر شده است.

وی خاطرنشان‌کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در این کد رشته‌ها و یا کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار