تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۸۳۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان:
کیف قاپ ناکام در آبادان با آجر سر صاحب کیف را شکست

فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری یک سارق کیف قاپ در بازار ایستگاه ۱۲( معروف به بازار فیه) خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده اظهار کرد: شب گذشته جوانی حدود ۲۸ ساله پس از ورود به یکی از مغازه های بازار فیه با سرعت به سمت یکی از مشتریان (خانم) به قصد سرقت کیف وی حمله ور می شود که با مقاومت صاحب مغازه و خانم صاحب کیف روبرو می شود.

وی افزود: سارق کیف قاپ به محض خروج از مغازه به سبب ناتوانی در سرقت، آجری را به سمت صاحب کیف پرتاب می کند که متاسفانه سبب شکستگی سر این خانم می شود و سارق نیز از صحنه متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر در همان منطقه در حال گشت زنی بودند، یادآور شد: ماموران پس از شنیدن فریاد مردم مبنی بر اینکه دزد را بگیرید، متوجه صحنه فرار جوانی با تی شرت آبی فیروزه ای شده اند که خوشبختانه در یک واکنش سریع شخص مورد نظر را در حین فرار دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ تقی زاده گفت: این سارق در بازجویی های پلیسی نسبت به نیت مجرمانه خود مبنی بر کیف قاپی و شکستن سر شاکی (خانم) اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر متهم تحت بازجویی پلیس قرار دارد، افزود: پس از گرفتن سوابق و تکمیل تحقیقات فرد کیف قاپ در اختیار مرجع قضایی قرار می گیرد.

سرهنگ تقی زاده از مشارکت مردم با پلیس به عنوان بهترین شیوه در جهت ارتقا امنیت نام برد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارقان منازل منطقه ذوالفقاری توسط پلیس آبادان خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان، مأموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با انجام اقدامات تخصصی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای منازل این منطقه شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی صبح امروز در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده تصریح کرد: متهمان در جریان انجام تحقیقات پلیسی به ۹ فقره سرقت منزل که عمده سرقت ها در منطقه ذوالفقاری و جمشید آباد بود، اعتراف کردند.

وی یادآور شد: از مخفیگاه سارقان قیچی مخصوص برش قفل، کابل برق، کولرگازی، یک دستگاه موتورسیکلت و تعدادی کالای خانگی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ تقی زاده با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست با توجه به در پیش بودن سفرهای تابستانی، ضمن خالی نگذاشتن منزل خود از سکنه، از بسته بودن درب بالکن، پنجره‌ها، محکم بودن نورگیر و بسته بودن درب های منازلشان اطمینان پیدا کنند و در حد امکان آن را به دست افراد مطمئن بسپارند ضمن آنکه از نگهداری اشیاء گرانقیمت در منزل نیز خودداری کنند.

وی افزود: شهروندان آبادانی در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در کمترین زمان ممکن از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار