تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۸۳۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مطالبه‌گری دانشجویان بسیجی و عدالتخواهان درباره کشف ۳۶۰۰۰ کولر قاچاق
دبیر شورای تبیین مواضع استان خوزستان با اشاره به کشف ۳۶۰۰۰ کولر قاچاق در این استان گفت: خواسته ما اجرای حکم قطعی دادگاه و همچنین جلوگیری از اعمال نفوذ برخی جهت تاخیر در روند رسیدگی به پرونده است.

مصطفی حیدری دبیر شورای تبیین مواضع استان خوزستان با اشاره به ماموریت مهم مطالبه‌گری دانشجویان گفت: سال ۹۷ تعداد ۳۶۰۰۰ کولر قاچاق کشف شد و پس از تشکیل دادگاه حکمی برای ضبط کالاهای کشف شده و همچنین جریمه ۱۵۰ میلیار تومانی شرکتی که اقدام به قاچاق کالا کرده بود، صادر شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران ادامه داد:‌ در ادامه با دستور وزیر دادگستری یک مهلت ده روز به شرکت مذکور جهت ارائه مدارک جدید داده شد ولی حال با گذشت بیش از ۴۰ روز از این دستور هنوز حکم دادگاه به اجرا در نیامده است. 

وی اضافه کرد: از زمان کشف کالاهای قاچاق فعالین عدالتخواه و دانشجویان بسیجی در هر جایی که بنا بود با فشار وارد کردن به دادگاه تعزیرات حکومتی مانع برقراری عدالت شوند ایستادگی کردند، از جمله این کار ها می‌توان به حضور در نماز جمعه و برگزاری تحصن‌ جهت پیگیری این مسائل اشاره کرد.

حیدری یادآور شد: خواسته ما اجرای حکم قطعی دادگاه و همچنین جلوگیری از اعمال نفوذ برخی جهت تاخیر در روند رسیدگی به پرونده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار