تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۸۳۶۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود
فرماندار ویژه آبادان، خواستار تعیین تکلیف هر چه سریعتر وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت برای حضور در لیگ نوزدهم شد.
سید زین العابدین موسوی اظهار کرد: در دیدار با معاون وزیر نفت درباره وضعیت تیم نفت و خواسته مردم گفتگو کردیم که در پایان مقرر شد به طور فوری تکلیف باشگاه نفت از بابت هیئت مدیره و بودجه مشخص شود.

وی افزود: انتظار می رود امسال تیم صنعت نفت آبادان متفاوت تر از نیم فصل نخست سال گذشته به میدان آید.

وی با بیان اینکه عمده مراجعه این روزهای فرمانداری از طرفداران تیم صنعت نفت هستند، تصریح کرد: خود را موظف و مکلف می دانم تا در کنار مردم عزیزمان از تیم حمایت کنیم.

وی یادآور شد: آبادانی ها تیم صنعت نفت را در قواره چهار بازی آخر فصل می خواهند و باشگاه و تیم صنعت به طور حتم این توانایی را دارند.

نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با حضور ۱۶ تیم از مرداد ماه امسال آغاز می شود، صنعت نفت آبادان که در این هشت دوره گذشته سه دوره سقوط کرده و در دو مرحله یک دوره برای سه سال و این دوره برای چهارمین سال در لیگ برتر باقی مانده، وضعیت خوبی ندارد.

فصل نقل و انتقالات به طور رسمی آغاز شده و تیم های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکن مورد نظر خودشان هستند و این در حالی است که تیم صنعت نفت آبادان هنوز در بلاتکلیفی تعیین هیئت مدیره به سر می برد دیگر چه رسد به جذب سرمربی و بازیکن.

شهاب گردان (دروازه بان)، حامد پاکدل (مهاجم)، فرانکو اولیویرا، جاناتان بالتلی، عزیز سیلیکوف، ماکومبا گانجی (خارجی های تیم نفت) تاکنون از این تیم جدا شدند.

نفتی ها در فصل نوزدهمین، نهمین دوره حضور خود در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه می کنند و باید دید این تجربه خوب خواهد بود یابد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار