تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۸۳۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادارات خوزستان چهارشنبه ۲۹ خرداد تعطیل نیست
دبیر شورای اطلاع رسانی خوزستان در پاسخ به برخی گمانه زنی ها مبنی بر تعطیلی ادارات خوزستان در روز چهارشنبه گفت: ساعات کاری ادارات استان در این روز عادی است و هیچگونه اطلاعیه ای برای تعطیلی صادر نشده است.

سعید رضوانی  با اشاره به گزارشات هواشناسی و پیش بینی دمای هوا، بیان کرد: با توجه به پیش بینی دمای زیر ۵۰ درجه در این روز تاکید می‌شود که اخبار منتشر شده در شبکه‌های مجازی با عنوان تعطیلی روز چهارشنبه ۲۹ خرداد صحت ندارد.

وی همچنین با اشاره به پدیده گرد و غبار که از اواسط روز سه شنبه برخی نقاط خوزستان را دربر گرفت، افزود: پیش بینی می‌شود این پدیده جوی در ساعات پایانی امروز به پایان برسد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در خصوص ابلاغیه کاهش ساعات کاری ادارات و سازمان‌ها در خوزستان بیان کرد: با توجه به گرمای هوا و دمای بالا در خوزستان و به منظور صرفه جویی، مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال عموم شهروندان ساعات کاری از تاریخ ۱۹ خرداد تا ۳۱ شهریور امسال روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت تا ۱۳ است.

بر اساس این گزارش، به دستور استاندار خوزستان ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ به دلیل وقوع دمای هوای بالای ۵۰ درجه تعطیل شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار