تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۸۳۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان عمومی و انقلاب دزفول خبر داد:
دستگیری ۱۷۱۹ مجرم در دزفول طی ۶ ماه گذشته

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: در ۶ ماه گذشته تعداد یک هزار و ۷۱۹ نفر مجرم به اتهام سرقت و تولید و توزیع مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده است.

منصور محمدی خباز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد مجرمان دستگیر شده، ۶۰۱ نفر در خصوص جرائم مواد مخدر بوده و تعداد یک هزار و ۱۱۸ نفر به جرم سرقت دستگیر شده اند که تعداد زیادی از آنها پس از رسیدگی به اتهامات با قرار قانونی راهی زندان شده اند.

وی در خصوص دستگیری و کشفیات مواد مخدر در شهرستان طی این مدت عنوان کرد: با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و نیروی مقاومت بسیج در عملیات جداگانه بیش از ۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ضابطان قضایی از عمده فروشان و خرده فروشان کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول در خصوص کشفیات سلاح غیر مجاز نیز گفت: در ۶ ماه گذشته تعداد ۱۳۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری و تعداد سه هزار و ۴۷۸ عدد انواع فشنگ غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

محمدی خباز در خصوص روند دادرسی و پاسخگویی در دادسرا توضیح داد: با همفکری و تلاش های جهادی همکاران قضایی، نیروی انتظامی و مقاومت بسیج تمهیداتی اتخاذ شده که سرعت پاسخگویی و رسیدگی در آینده بیشتر خواهد شد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی، نیروهای بسیج و امنیتی شهرستان از عملکرد فرماندهی جدید انتظامی شهرستان دزفول ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به فعالیت های گذشته و اخیر وی در حوزه انتظامی و همچنین تخصص و شایستگی وی در برقراری امنیت پیش بینی می شود به زودی تحولی اساسی و مثبت در حوزه امنیت شهرستان دزفول ایجاد شود.

 افزایش محسوس آمار سرقت های مسلحانه و زورگیری در دزفول طی دو سال اخیر موجب اعتراض و نگرانی شدید مردم این شهرستان قرار گرفته است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار