تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۸۳۷۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلبلی به استقلال پیوست/‌اشتباهات کار دست باشگاه حرفه‌ای فولاد داد!
در حالی که باشگاه فولاد مدعی عقد قرارداد با محمد بلبلی بود ولی این بازیکن امروز رسما به استقلال تهران پیوست.
 باشگاه فولاد چند روز پس از عقد قرارداد با جواد نکونام برای هدایت این تیم در فصل نوزدهم، در تهران نیز با محمد بلبلی بازیکن فصل گذشته سپیدرود قرارداد داخلی منعقد کرد.

پس از چند روز نیز خبرهایی از مذاکره و عقد قرارداد داخلی این بازیکن با تیم استقلال تهران منتشر شد که در آن مقطع مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرد، بلبلی باید به قرارداد خود با این باشگاه پایبند باشد و اگر با باشگاه دیگر مذاکراه داشته، دور از اخلاق حرفه‌ای است.

پس از این موضوع نیز باشگاه سپیدرود نسبت به اقدام باشگاه‌هایی که با بلبلی مذاکره داشتند و قرارداد نیز امضا کرده بودند، واکنش نشان داد و اعلام کرد که این بازیکن برای یک فصل دیگر با سپیدرود قرار دارد.

طبق قرارداد فولاد با بلبلی و باتوجه به این‌‌که قرارداد او با سپیدرود آماتور و مبلغ قراردادش نیز زیر یک حد تعیین شده بود، این بازیکن می‌توانست یک طرفه با باشگاه سپیدرود فسخ قرارداد کند. بر این اساس هم قرار شد بلبلی سه ساله با فولاد قرارداد رسمی امضا کند که بعد هم باتوجه به پیشنهادهای دیگر، به گفته مدیرعامل فولاد، این بازیکن گوشی همراه خود را خاموش کرد و دیگر نتوانستند او برای ثبت قرارداد در هیات فوتبال خوزستان را پیدا کنند.

البته کار به این جا ختم نشد و باشگاه فولاد که همچنان مدعی بود، این بازیکن باید به قرارداد داخلی منعقد شده پایبند باشد، متن نامه قرارداد خود با بلبلی را منتشر کرد که اشتباهات فاحشی نیز در آن به چشم می‌خورد؛ از عقد قرارداد برای خرداد سال 97 گرفته (اشتباه در درج سال 98) تا قرارداد بدون شماره و تاریخ. قراردادی که در واقع سندیت نداشت و عملا باشگاه فولاد بازنده این ماجرا بود.

در نهایت امروز بلبلی با قراردادی چهار ساله رسما به استقلال تهران پیوست، اما سوال این است که چرا باشگاه حرفه‌ای چون فولاد در این ماجرا حرفه‌ای عمل نکرد و به راحتی مهره‌ای را که شاید می‌توانست در فصل نوزدهم کمک شایانی به آن‌ها داشته باشد را این‌قدر راحت از دست داد؟
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار