تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۸۳۷۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظرفیت قطار مسافری بندر امام - اهواز کافی نیست
ناکافی بودن ظرفیت صندلی های قطار ریل باس بندر امام خمینی - اهواز موجب شده تا برخی مسافران ، این مسیر ۱۱۹ کیلومتری را به صورت ایستاده در قطار طی کنند.

ظرفیت صندلی قطار ریل باس بندر امام تا اهواز مرکز استان خوزستان ۱۰۸ صندلی می‌باشد که این تعداد صندلی متناسب با نیاز منطقه نبوده و تردد اهالی در این مسیر را با مشکل مواجه کرده است.

جمعه گذشته مسافران قطار بندر امام - اهواز به دلیل مسافرگیری بیش از ظرفیت در ایستگاه بندر ماهشهر و تکمیل ظرفیت این قطار، بطور ایستاده و در راه‌روها مستقر شدند.

فرماندار بندر ماهشهر با ناکافی دانستن ظرفیت قطار ریل باس مذکور گفت: مشکل ظرفیت قطار بندر امام به اهواز ظرف هفته آینده برطرف خواهد شد.

محسن بیرانوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کمبود جا و مشکل ایجاد شده برای مسافران مسییر ریلی بندر امام به اهواز، اظهار داشت: در پی بروز این مشکل با مدیر کل راه‌آهن جنوب برای افزایش ظرفیت صندلی مسیر مذکور هماهنگی شده و این موضوع همچنان با جدیت در دست پیگیری است.

وی افزود: امیدواریم با افزایش ظرفیت صندلی این مسیر ریلی از هفته آینده شاهد این مشکل نباشیم.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: پیش بینی می شود این مشکل با افزایش یک رام قطار اضافه در مسیر بندر امام - اهواز و یا افزایش واگن حل شود.

بندر ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار