تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۸۳۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث نیروگاه برق امیدیه ۲۸۶ میلیون یورو اعتبار نیاز دارد
 فرماندار امیدیه با اشاره به ضرورت احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق این شهرستان ، گفت : اعتبار مورد نیاز برای ساحت این نیروگاه ۲۸۶ میلیون یورو تعیین شده که پیگیری های جدی برای تامین این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در حال انجام است.

سید مهران رفیعی در این خصوص با اشاره به اینکه بانک صنعت و معدن به عنوان بانک عامل برای ارائه اعتبار مورد نیاز این پروژه تعیین شده است، گفت: هفته گذشته با مدیر عامل صندوق توسعه ملی برای پیگیری منابع مالی مورد نیاز احداث نیروگاه از نزدیک مذاکراتی صورت گرفت.

رئیس شورای اداری شهرستان امیدیه ادامه داد: پیش از این استاندار خوزستان برای تأمین این اعتبار با صندوق توسعه ملی نیز مکاتبات و مذاکراتی داشته است.

رفیعی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی امیدیه را از پروژه‌های حساس و مهم شهرستان امیدیه و استان خوزستان دانست و افزود: در صورت تأمین اعتبار علاوه بر تأمین و پایداری برق صنایع و شهرهای تابع امیدیه، در طول سه سال ساخت این واحد یکهزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

به گفته وی، همچنین بعد از بهره برداری از این نیروگاه تعداد ۳۵۰ نفر به صورت دائم در این صنعت مشغول به کار خواهند شد.

شهرستان امیدیه از شهرستانهای خوزستان در جنوب غربی ایران است که یکی از شهرهای مهم تولید نفت در استان محسوب می‌شود و ۹۲ هزار نفر جمعیت دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار