تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۸۳۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمع آوری معتادان متجاهر پنج درصد آمار جرایم اهواز را کاهش داده است
 رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان اهواز پنج درصد آمار جرایم خرد این شهرستان را کاهش داده است.

 سرهنگ یدالله امیری روز یکشنبه در نشست خبری با رسانه‌های استان به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در زمینه مبارزه با اعتیاد در سطح استان اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۲ تن کشفیات مواد مخدر در سطح استان داشته‌ایم و در بحث کشف قرص‌های روانگردان نیز شاهد رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

وی افزود: همچنین در زمینه دستگیری خرده فروشان نیز نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش داشته‌ایم که بی شک با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی این آمار روز به روز افزیش می یابد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان ادامه داد: در سال جاری با دو درصد افزایش در انهدام باندهای مواد مخدر در سطح استان و ۶۶ درصد نیز افزایش در تعداد پرونده‌ها و عملیات‌های که در بحث مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده، مواجه بوده‌ایم.

وی بیان کرد: ۹ درصد نیز در توقیف خودروهای حامل مواد مخدر، ۶۶ درصد توقیف موتور سیکلت، ۱۵ درصد کشف در مهمات و سلاح و ۸۰ درصد نیز در زمینه پلمپ مکان‌های عرضه مواد مخدر افزایش داشته‌ایم.

سرهنگ امیری تصریح کرد: در زمینه پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی نیز ۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد و ۲۰۰ درصد نیز در حوزه دستگیری معتادین متجاهر افزایش داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان در بحث شناخت انواع مواد مخدر، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و علمی خوبی صورت گرفته و واحد آموزش و اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز تشکیل شده است.‌

سرهنگ امیری یادآور شد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اکنون با تمام ظرفیت برای جمع آوری معتادین متجاهر، مبارزه با خرده فروشان و همچنین پلمپ اماکن توزیع مواد مخدر پای کار است و روز به روز بر شدت برخوردهای قاطع خود با این افراد می‌افزاید.

 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار