تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۸۳۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان قضایی خوزستان خود را در معرض دیدار با مردم قرار دهند
 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: قضات و مسئولان قضایی خوزستان خود را در معرض دیدار با مردم قرار دهند و به ویژه در نماز جمعه ها با مردم دیدار کنند.

  حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز در دیدار مسئولان دادگستری خوزستان با وی اظهار کرد: با تاکید بر ضرورت رعایت تقوا برای همه انسان ها اظهار کرد: برخی افراد از راه درست تخطی می کنند که این رسالت دستگاه قضایی است که جامعه را از پلیدی ها پاک کند و افراد منحرف شده را به راه راست برگرداند.

وی، پیشگیری را از مهم ترین رسالت های دستگاه قضا برشمرد و افزود: همه نهادها و دستگاه ها از جمله خانواده، آموزش و پرورش و دانشگاه ها، حوزه های علمیه، صدا و سیما، نشریات و شبکه های اجتماعی مجازی نیز وظیفه فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی را در جامعه به عهده دارند و اگر به درستی به وظایف خود عمل کنند، بسیاری از این پلیدی ها در جامعه اتفاق نمی افتد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: آمارهای ارائه شده از یک سو قابل تقدیر و از سوی دیگر برای جامعه اسلامی ما ناراحت کننده است. این در حالی است که برخی کشورهای دیگر در زمینه پیشگیری اقدامات قابل توجهی داشته اند.

امام حمعه اهواز با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری و آسیب های اجتماعی ناشی از آن اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن در دو زمینه اعتیاد و مسائل جنسی سرمایه گذاری می کند و از این راه اهداف خصمانه خود را پیش می برد. مقابله با این دسیسه ها نیاز به قاطعیت دستگاه قضایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و دیگر شهدای هفتم تیر گفت: رسالت قاضی بسیار دشوار است و در اسلام رسالتی به دشواری قضاوت وجود ندارد در عین حال به نقل از روایات، با فضیلت ترین اعمال، دشوارترین آن هاست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از قضات و مسئولان قضایی خواست تا خود را در معرض دیدار با مردم قرار دهند و به ویژه در نماز جمعه ها با مردم دیدار کنند
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار