تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۸۳۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۱۰ نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد ایذه پذیرش شدند
رییس اداره بهزیستی ایذه گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، ۲۱۰ نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد این شهرستان پذیرش شده‌اند.

سعادت سواری اظهار داشت: در حال حاضر چهار کمپ فعال یا خانه موقت بهبود ویژه مردان در شهر ایذه فعال هستند که در سال گذشته ۹۱۶ نیز نفر را پذیرش کردند.

وی افزود: ۶ مرکز MMT فعال (مرکز سرپایی درمان اعتیاد) نیز در شهرستان ایذه فعال هستند که در سال گذشته هزار و ۵۶۰ بیمار را پذیرش کرده‌اند و سهم بسزایی در مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر ایفا کرده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی ایذه همچنین از پرداخت مبالغ ۸۰ میلیون ریال به کمپ‌های شهرستان در قالب طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در سال قبل خبر داد و تصریح کرد: ۷۰ میلیون ریال نیز کمک هزینه یاری‌برگ به مراکز و کمپ‌ها برای تخفیف در هزینه درمان معتادان کم‌بضاعت پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش نگران کننده اعتیاد در بین بانوان، در حال پیگیری برای احداث یک کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در شهرستان هستیم، ۲ کمپ ترک اعتیاد مردان نیز برای بخش دهدز در نظر گرفته شده است.

سواری از پرداخت ۲۳ فقره تسهیلات اشتغالزایی به بیماران بهبود یافته سخن گفت و اظهار کرد: جامعه و به خصوص خانواده‌ها باید فضا را برای بازگشت این بیماران به زندگی و اجتماع فراهم کنند، اولین نیاز آنها نیز در این راستا اشتغال است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار