تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۸۳۹۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۱ تیم فوتبال خوزستان حق ثبت قرارداد ندارند
 ۱۱ تیم فوتبال خوزستان که در لیگ های برتر، دسته یک، دوم و سوم فعالیت می کنند به دلیل بدهکار بودن نمی توانند قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را ثبت کنند.

به گزارش روز یکشنبه از فدراسیون فوتبال، بنابر اعلام کمیته وضعیت بازیکنان و ابلاغ صورت گرفته به هیات‌های فوتبال استان‌ها در سراسر کشور، ۱۴ باشگاه لیگ برتری کشوری به همراه ۴۹ باشگاه از دسته‌های اول، دوم و سوم همچنین ۶ باشگاه لیگ برتر فوتسال تا پیش از تسویه بدهی قطعی خود در این کمیته حق ثبت قرارداد در فصل نقل و انتقالات را نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش تیم های فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که هر سه در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارند تا زمانی که بدهی خود را تسویه نکنند، نمی توانند با بازیکن و مربیان خود قرارداد رسمی ثبت کنند.

همچنین تیم های شهرداری ماهشهر، استقلال خوزستان، کارون اروند خرمشهر، استقلال اهواز، فولاد نوین، ملی‌حفاری و پتروکیان شوشتر که در لیگ های دسته اول، دوم و سوم حضور دارند به دلیل بدهکار بودن، نمی توانند قرارداد بازیکنان و مربیان خود را ثبت کنند.

در فهرست باشگاه های بدهکار که در لیگ های فوتسال کشور فعالیت می کنند نام استقلال نوین ماهشهر به چشم می خورد.

بر اساس ابلاغ صورت گرفته از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، ثبت هرگونه قرارداد استخدام بازیکن، کادر فنی، کادر پزشکی پیش از تسویه کامل دیون باشگاه و اعلام گواهی توسط کمیته وضعیت امکان پذیر نخواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار