تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۸۳۹۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
"شیمبا" در لیگ نوزدهم پیراهن فولاد را به تن می کند
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شیمبا در لیگ نوزدهم برای فولاد به میدان می رود و در چند روز آینده پس از بستن قرارداد، به تیم فولاد ملحق می شود.
اسماعیل حاجی زاده اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات به موقع و زودتر از سایر تیم های حاضر در لیگ برتر به جذب بازیکنان مدنظر خود پرداختیم که این موضوع در ساختار تیم بسیار موثر است.

دومین اردوی تیم فولاد در تهران آغاز شد

وی با بیان اینکه اردوی اول ما به مدت ۱۰ روز در شهرکرد برگزار شد که مورد رضایت کادر فنی واقع شد گفت: اردوی دوم تیم از امروز در هتل المپیک تهران آغاز شد و اولین تمرین تیم با حصور تمامی بازیکنان زیر نظر جواد نکونام برگزار شد.

سرپرست تیم فولاد با اشاره به اینکه اردوی تهران به مدت ۱۰ روز ادامه دارد گفت: بازیکنان به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند و به کارهای تاکتیکی و تکنیکی می‌پردازند.

دیگر سهمیه جذب بازیکن لیگ برتری نداریم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن دیگری به تیم اضافه خواهد شد گفت: در فصل نقل و انتقالات ۶ بازیکن لیگ برتری به تیم اضافه شد و دیگر سهمیه جذب بازیکن لیگ برتری نداریم اما اگر کادرفنی نقطه ضعفی را احساس کند سعی می کنیم بازیکن دلخواه مان را جذب کنیم.

حاجی زاده با اشاره به اینکه ۱۱ بازیکن در فصل نقل و انتقالات به تیم ما اضافه شد همچنین ۱۰ بازیکن از تیم ما خارج شدند گفت: البته امیرحسین باقرپور و هیثم هاشمی زاده به عنوان بازیکن قرضی در تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان حضور داشتند و با پایان مدت انتقال موقت به تیم فولاد برگشتند همچنین رصا میرزایی که به عنوان بازیکن قرضی در فولاد حصور داشت به تیم سابقش سپاهان اصفهان برگشت.

در اردوی تهران ۲ یا سه بازی تدارکاتی انجام می دهیم

و ی در خصوص بازی های تدارکاتی فولاد در اردوی تهران گفت: قرار است ۲ یا سه بازی دوستانه انجام دهیم اما هنوز نام تیم های مقابل مشخص نیست.

قرارداد زبیدی تا پایان فصل گذشته بود

سرپرست تیم فولاد در خصوص مهدی زبیدی بازیکن فصل گدشته فولادی ها گفت: قرارداد زبیدی تا پایان فصل گذشته بود لذا از جمع ما جدا شد، بی شک او جز بازیکنان خوب فوتبال کشور محسوب می شود و امیدواریم در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی داشته باشد.

برای اجرای سیستم بلیط فروشی الکترونیکی مشکلی نداریم

وی در خصوص اینکه تمام ورزشگاه های کشور در لیگ نوزدهم باید به دوربین و سیستم بلیط فروشی اینترنتی مجهز باشند گفت: خوشبختانه ورزشگاه فولاد چون تازه تاسیس است به لحاظ نصب دوربین و اجرای سیستم بلیط فروشی الکترونیکی مشکل خاصی ندارد.

گفتنی است تیم فولاد برای حضور در لیگ نوزدهم شهاب گردان، محمد آبشک، محمد قاسمی نژاد، وحید نامداری، عباس بوعذار، موسی کولیبالی، روح‌الله سیف‌اللهی، علی‌اصغر عاشوری، وحید حیدریه، هیثم هاشمی زاده و امیرحسین باقرپور را به خدمت گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار