تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۸۴۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف اسلحه غیر مجاز در بندر ماهشهر ۵۹ درصد افزایش یافت
فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از افزایش ۵۹ درصدی کشف سلاح غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ رضا پاپی چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تعداد زیادی از عاملان تیراندازی در سطح شهرستان نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند و آمار تیراندازی‌ها در بندر ماهشهر کاهش محسوس و قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله چند وجهی است و نیازمند همکاری و تعامل همه‌جانبه همه ادارات و دستگاه‌هاست افزود: رسانه‌ها نیز در تأمین و افزایش احساس امنیت در جامعه نقش بسیار مهمی دارند، اگر نیروی انتظامی با رسانه‌ها تعامل لازم را نداشته باشد در انجام مأموریت‌های خود موفقیت چندانی نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر با بیان اینکه در شهرستان بندر ماهشهر در راستای مقابله با جرائم و برخورد با مجرمان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است گفت: در زمینه جرائم خشن با کاهش ۴۸ درصدی اینگونه جرائم و افزایش ۱۱۲ درصدی کشفیات آن مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق به برخورد جدی با سارقان منازل در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: طی امسال باند سارقان منازل در بندر ماهشهر و بندر امام که با استفاده از دستگاه فلزیاب اقدام به شناسایی طعمه‌های خود و سرقت طلا و جواهرات از منازل شهروندان می‌کردند منهدم شد.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: همچنین باند سارقان موبایل‌قاپ، سارقان سیم‌های برق و سارقان اینترنتی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اماکن عمومی و تفرج‌گاه‌ها در این شهرستان نیز اشاره کرد و با تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی بندر ماهشهر برای ارتقاء امنیت در این شهرستان گفت: علاوه بر مبارزه با سرقت، مواد مخدر، پاکسازی نقاط جرم‌خیز و مبارزه با تیراندازی‌ها، امنیت محله‌محور با استفاده از ظرفیت مردم در دستور کار نیروی انتظامی بندر ماهشهر قرار دارد.

وی افزود: پایش تصویری و کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان بسیار مهم است و با همکاری شورای تأمین باید دوربین‌های مداربسته در مبادی شهرستان فعال شود.

ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار