تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۸۴۰۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک خبر داد:
از خرید موفق گندم و کلزا تا توزیع 10 هزار تنی آرد
رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک از خرید موفق گندم و کلزا و توزیع ماهانه بیش از 250 تن آرد در سال جاری  بین روستائیان این شهرستان برای پخت نان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان خشایار حسینی فر گفت: خوشبختانه سال جاری یکی از سال های پرکار برای تعاون روستایی بوده است، به نحوی که توانستیم بیش از 15 هزار و 500 تن گندم و بیش از 1200 تن کلزا از کشاورزان خریداری کنیم.

وی ادامه داد: از میزان گندم خریداری شده 150 تن در مراکز خرید باقی مانده و تا پایان هفته آینده بارگیری و به سمت سیلوها و کارخانجات آرد صادر خواهند شد، همچنین اینکه تمام کلزا خریداری شده به کارخانجات روغن کشی صادر شده اند.

رئیس اداره تعاون روستایی خوزستان گفت: یکی دیگر از فعالیت های ما در 3 ماه سال جاری توزیع 650 تن کود اوره و دی آمونیام بین کشاورزان بوده است، همچنین اینکه موفق شدیم در 3 ماهه سال جاری بیش از 750 تن آرد بین روستائیان توزیع کنیم که این رقم تا پایان تیرماه به هزار تن خواهد رسید.

حسینی فر در پایان گفت: یکی دیگر از اقدامات ما خرید بیش از 3هزار تن گندم بذری برای کشت پائیزه آینده می باشد و این رقم هزار تن بیش از سال گذشته افزایش داشته است که می تواند اراضی بیشتری را زیر کشت ببرد.
:
:
:
آخرین اخبار