تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۸۴۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم افزایش ارائه خدمات هلال احمر در ایام اربعین
امام جمعه اهواز بر لزوم افزایش ارائه خدمات جمعیت هلال احمر خوزستان در ایام اربعین حسینی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار با مدیرعامل و شورای معاونان جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: جای پای هلال احمر در مناطق آسیب دیده از سیل کاملاً مشهود بود. زحمات ارزشمندی از سوی جمعیت هلال احمر به ویژه در ایام سیل وسیع استان کشیده شد و هر کجا ورود می کردم، جای پایی از هلال احمر مشاهده می شد. 
 
وی افزود: با توجه نزدیک بودن اربعین حسینی(ع)، وجود دو مرز شلمچه و چذابه و تشرف بسیار زیاد زائران و همچنین با عنایت به حذف ویزا، باید برنامه ریزی جامع و خوبی انجام شود. 
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جمعیت هلال احمر در خارج از مرز فعالیتهای شایانی را انجام می دهد که با توجه به شرایط مطلوب تشرف به عتبات عالیات انتظار می رود در ایام اربعین این خدمات ارائه شود و به صورت کیفی و کمی افزایش یابد. 
 
موسوی فرد با بیان اینکه در سالهای گذشته جمعیت هلال احمر در مرزها فعال بوده است، گفت: ایجاد ظرفیتهای مناسب برای استقرار زائران در داخل و خارج از مرزها و فراهم کردن تسهیلات برای بهبود شرایط زائران به همراه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرزها هم از جمله وظایف جمعیت هلال احمر است که امیدواریم این اقدامات امسال هم با همان قوت ادامه یابد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار