تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۸۴۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان:
شبکه گاز در مناطق زلزله زده خوزستان پایدار و ایمن است
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: شبکه گاز در سطح مناطق در معرض زلزله استان در حال حاضر پایدار و ایمن است.

عبداله ابول پور اظهارداشت: در اولین لحظات زلزله در سطح شهرهای استان خوزستان گروه‌های عملیاتی، ایمن سازی شبکه را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در جریان این حادثه، گاز هیچ منطقه‌ای از شهرهای مسجدسلیمان، ایذه، باغملک، لالی، اندیکا و هفتکل قطع نشده است.

این مقام مسئول در شرکت گاز استان با بیان اینکه تنها قطعی صورت گرفته در شبکه سی ان جی مسجدسلیمان است، گفت: این قطعی مربوط به شبکه نیست مشکلات به وجود آمده ناشی از تأسیسات جایگاه سی ان جی بوده است که بعد از انجام مراحل ایمنی، اتصال مجدد صورت می‌گیرد.

ابول پور همچنین در پاسخ به این سوال که دلیل قطع گاز ترش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان چیست، توضیح داد: این قطعی مربوط به شبکه قدیمی ساختمان‌های این شرکت است که به همین دلیل برای پیشگیری از وقوع حادثه احتمالی، جریان گاز آن تا حصول اطمینان از ایمن بودن شبکه قطع خواهد بود.

زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۷ درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) صبح دوشنبه شهرستان مسجد سلیمان خوزستان را لرزاند که در پی آن پس لرزه‌هایی در بسیاری از مناطق استان احساس شد.

پس از زلزله اولیه تاکنون ۱۵ پس لرزه در شهرستان مسجد سلیمان رخ داده است.

کانون این زمین لرزه شهر گلگیر مسجد سلیمان بوده است در این حادثه تنها یک نفر به دلیل ترس دچار عارضه قلبی شد و جان خود را از دست داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار