تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۸۴۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد مسکن استان:
کار ارزیابی خسارات زلزله خوزستان از امروز آغاز می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه از امروز کار ارزیابی واحدهای آسیب‌دیده در اثر زلزله روز گذشته استان آغاز می‌شود، گفت: 10 اکیپ ارزیابی به مناطق زلزله‌زده استان فرستاده شده تا کار ارزیابی میزان خسارت‌ها را در این مناطق انجام دهند.
 مسعود انصاریان در خصوص خسارت‌های وارد شده به مناطق زلزله زده استان اظهار کرد: از امروز کار ارزیابی واحدهای آسیب دیده در اثر زلزله 5.7 ریشتری روز گذشته استان آغاز می‌شود و اکیپ های ارزیابی این مسولیت را به عهده خواهند داشت.

وی افزود: 10 اکیپ ارزیابی در قالب تیم‌های 2 نفره از امروز در مناطق زلزله‌زده استان حاضر خواهند شد و کار ارزیابی و بررسی میزان خسارت‌های وارد شده به مسکن های مردم را انجام خواهند داد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان تصریح کرد: بنا به ضرورت و در صورت نیاز این اکیپ‌های ارزیابی افزایش خواهند یافت تا کار ارزیابی خسارت‌ها با سرعت بالاتری در مناطق زلزله‌زده خوزستان پیش برود و بتوانیم پس از ارزیابی کار بازسازی را آغاز کنیم.

انصاریان عنوان کرد: پس از پایان کار ارزیابی خسارت‌ها، میزان این خسارت‌ها به مرکز اعلام می‌شود و پس از سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مرکز نسبت به انجام عملیات بازسازی و جبران خسارت‌ها اقدام خواهیم کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار