تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۸۴۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاروان زیر سایه خورشید به عیادت بیماران خرمشهری رفت
 خادمان حرم رضوی روز سه شنبه در ادامه سفر معنوی کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر از بیماران بستری عیادت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر  اظهار داشت: خادمان حرم رضوی در سفر به خرمشهر با حمل پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) از بیماران بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) این شهر عیادت کردند.

رضا مردانی افزود: این کاروان همچنین با حضور در خانه سالمندان خرمشهر پیام مهر و محبت امام هشتم را به مشتاقان زیارت حرم رضوی رساندند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: حضور در مساجد و اماکن مذهبی و دیدار با شهروندان از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در خرمشهر است.

وی ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی بر اساس معارف و فرهنگ ناب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه معارف، فرهنگ، سنت و سیره امام رضا (ع)، ترویج و بهره مندی از سنت حسنه زیارت از راه دور، تقویت و استمرار ارتباط معنوی با امام معصوم (ع) را از اهداف حرکت معنوی کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد.

امسال سیزدهمین سال از سفر کاروان زیر سایه خورشید شامل خادمان حرم بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) است که به استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور سفر دارند و این کاروان با حضور خدام باصفای حضرت، پیام معرفتی امام رضا (ع) را نشر می دهد، تا این پیوند روز افزون شده و نشر یابد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار