تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۸۴۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جام کتاب و کتابخوانی در دزفول افتتاح شد
 جام کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان سه شنبه شب در آیینی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افتتاح شد.

  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در همایش روز قلم و افتتاحیه جام باشگاه کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان گفت: چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی در دزفول همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
نادر سعادتی فرد افزود: چندین مربی و کودک در این دوره پس از اهدای کتاب و آموزش در مسابقات کتابخوانی شرکت خواهند کرد.
وی یکی از سیاست‌های امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول را افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی نسبت به سال‌های گذشته عنوان و پیش بینی کرد با تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی شاهد کسب رتبه‌های بیشتر کودکان دزفولی در این مسابقات باشیم.
وی افزود: آثار برگزیده و برتر این جام به مسابقات کشوری ارسال خواهند شد و اسفند ماه باشگاه‌های برتر کتابخوانی معرفی می‌شوند.

میدان کتاب در دزفول احداث می‌شود

شهردار دزفول نیز در این آئین از احداث میدانی با نام میدان کتاب در این شهر خبر داد و گفت: شهرداری دزفول برنامه‌های مختلفی درخصوص افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.
محمدعلی دوایی فر افزود: شهرداری دزفول برای هرگونه تعامل و همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور افزایش فرهنگ کتابخوانی آمادگی دارد.

وی گفت: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی میدانی در دزفول به نام میدان کتاب احداث می‌شود.

در همایش روز قلم از سه مجموعه کتاب داستان مربوط به نویسندگان جوان دزفول شامل کتاب خاکستری به نویسندگی رضا غفوری و کتاب‌های مرزهای بعدی و دندان‌های داس به نویسندگی علی پور صفری رونمایی شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار