تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۸۴۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زلزله آسیب جدی به تاسیسات آب شهری نزد
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در اثر وقوع زلزله اخیر آسیب جدی به تاسیسات آبرسانی شهری وارد نشده است و برآورد خسارت‌ها پس از عادی شدن شرایط انجام خواهد گرفت.

صادق حقیقی پور  با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده استان اظهار کرد: در حال حاضر آب در شبکه توزیع آب شهری وجود دارد و مساله خاصی در بحث توزیع آب مورد نیاز مردم نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه پس لرزه‌ها در برخی از شهرها به ویژه شهرستان مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد و برخی از مردم در خارج از خانه‌های خود زندگی می‌کنند نسبت به توزیع آب معدنی در مناطق زلزله زده اقدام کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در این زمینه روزانه تقریبا حدود 10 هزار آب بسته‌بندی شده به این مناطق ارسال می‌شود تا افرادی که در خانه‌ها ساکن نیستند نیز مساله خاصی در بحث تامین آب شرب نداشته باشند.

حقیقی پور در خصوص خسارت‌های وارد شده به تاسیسات آبرسانی در مناطق زلزله زده استان عنوان کرد: در اثر زلزله 5.7 ریشتری که در مسجدسلیمان رخ داد، آسیب جدی به تاسیسات آبرسانی شهری وارد نشده و خسارت به شکلی نبوده تا خدمات رسانی متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال آسیب دیدگی مخازن وجود دارد، ادامه داد: برای برآورد خسارت‌های وارد شده در انتظار عادی شدن شرایط هستیم تا بتوانیم سطح آب مخازن را کاهش دهیم و در این زمینه خسارت‌ها را بررسی و ارزیابی کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه به صورت پرفشار در حال کار هستیم امکان بررسی مخازن وجود ندارد و پس از عادی شدن شرایط نسبت به بررسی میزان خسارت‌های وارد شده اقدام خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار