تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۸۴۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست حیدری از رییس فدراسیون کاراته:
خوزستان را از بلاتکلیفی خارج کنید
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: درخواست من از رییس فدراسیون کاراته این است که هر چه سریع‌تر وضعیت کاراته استان را ساماندهی کند تا از این بلاتکلیفی و حضور در برزخ خارج شود.
 افشین حیدری در پایان مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های رزمی استان که امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: این مجمع با تاخیر بسیاری برگزار شد که این مهم به اختلاف‌نظرها و دیدگاه‌ها برمی‌گردد. جا دارد از آقای حسینی، سرپرست هیات که به دور از حواشی و تنش‌ها، هیات را اداره کرد، قدردانی کنم. امیدوارم آقای آقاجری رییس جدید هیات بتواند در انجام وظایف خود و انتظارات به جا و به حق جامعه ورزش‌های رزمی استان موفق کار کند.

وی افزود: وفقه زیادی در فعالیت ورزش‌های رزمی خوزستان ایجاد شد و آقای آقاجری سکان‌دار هیاتی شد که در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد. هیات رزمی خوزستان قهرمانان بسیاری دارد. بنابراین درخواست من از رییس جدید ایجاد تعامل و وحدت رویه و حضور به موقع در هیات است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: از رییس جدید هیات می‌خواهم تکلیف هیات‌های شهرستانی که با سرپرست اداره می‌شوند یا اکنون مسوولی ندارند را مشخص کنند. ضمن این‌که هدف‌گذاری خوبی برای هیات داشته باشند. امیدوارم رییس جدید کمک کند تا وضعیت هیات که دچار رکود شده بود، به سامان برسد.

وی با قدردانی از تمام کسانی که در این مجمع به عنوان کاندیدا شرکت کرده بودند، گفت: به هر حال ما تابع نظر مجمع هستیم و این مجمع نیز از آقای آقاجری انتظار کار دارد.

حیدری با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های کارگری جهان، افزود: ورزشکاران استان در رقابت‌های جهانی اسپانیا 18 مدال کسب کردند که بابت افتخارآفرینی‌شان به آن‌ها تبریک می‌گویم. آن‌ها اثبات کردند که با سرمایه‌گذاری می‌توان به موفقیت‌های خوبی رسید.

وی بیان کرد: امیدوارم سایر هیات‌هایی که به صورت سرپرست اداره می‌شوند، هر چه سریع‌تر با هماهنگی فدارسیون‌های منطقه مجامع انتخاب رییس آن‌ها برگزار شود. امسال در راستای برگزاری مجامع، سال شلوغی را داریم و تا پایان سال 16 مجمع دیگر برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان گفت: به زودی این مجمع برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم وضعیت آن را ساماندهی کنیم. خیلی‌ها نسبت به وضعیت کاراته منتقد و معترض هستند که باید صدای آن‌ها شنیده شود. درخواست من از رییس فدراسیون کاراته این است که هر چه سریع‌تر وضعیت کاراته خوزستان را ساماندهی کند تا از این بلاتکلیفی و حضور در برزخ خارج شود. سایر مجامع را نیز به صورتی پیش می‌بریم تا هیات‌ها فعالیت مستمری داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: خوزستان امسال در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور یک تیم خوب خواهد داشت و امیدواریم با کمک استاندار ورزش‌دوست اولین زمین اختصاصی فوتبال بانوان را به بهره‌برداری برسانیم. همچنین چند ساختمان جدیدالتاسیس در شهرستان‌ها مربوط به ورزش‌های رزمی داریم که امسال افتتاح خواهند شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار