تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۸۴۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس تعاون روستایی اندیمشک خبر داد:
توزیع ۲ هزار تن نهاده‌های دامی در اندیمشک
 رئیس تعاون روستایی اندیمشک گفت: با هدف حمایت از دامداران دو هزار و ۷۵۴ تن نهاده‌های دامی در اندیمشک توزیع شد.

خشایار حسینی فر عنوان کرد: ۶ هزار تن کود اوره در سال گذشته و دو هزار و ۷۰۰ تن کود اوره در سه ماهه نخست سال در شهرستان اندیمشک توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۷۰۰ تن فسفات در سه ماهه نخست سال افزود: سال گذشته نیز ۷۵ تن کود پتاس در اندیمشک توزیع شد و در سال جاری میزان توزیع کود پتاس به ۴۰۰ تن رسید.

رئیس تعاون روستایی اندیمشک، حمایت از کشاورزان و تعاونی‌های روستایی اندیمشک را از اولویت‌های مهم شهرستان اندیمشک عنوان و تصریح کرد: با هدف حمایت از دامداران دو هزار و ۷۵۴ تن نهاده‌های دامی در اندیمشک توزیع شد.

وی اظهار کرد: تولید بذر گندم در سال زراعی ۹۵، ۹۶ به میزان ۷۰۰ تن بود که در سال زراعی ۹۶، ۹۷ به دو هزار تن رسید که در سال جاری زراعی به سه هزار و ۱۰۰ تن گندم بذری رسیده است.

حسینی فر افزود: خرید تضیمنی گندم در سال ۹۶ به ۱۸ هزار تن رسید، سال گذشته با توجه به خشکسالی فقط پنج هزار تن بود و امسال خرید تضمینی گندم به مرز ۱۵ هزار تن رسید.

رئیس تعاون روستایی اندیمشک گفت: سال گذشته ۸۰۰ تن خرید توافقی گندم در شهرستان اندیمشک انجام که امسال با توجه به سیاست‌های جهاد کشاورزی خرید توافقی به صورت کلی ممنوع اعلام شد.

به گزارش خبرنگار، شهرستان اندیمشک با بیش از ۱۷۰ هزار نفر جمعیت از قطب‌های مهم تولید محصولات کشاورزی در استان خوزستان و کشور محسوب می‌شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار