تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۸۴۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزارت نفت تعهد تأمین ۷ هزار تن قیر برای مرز چذابه داده است
استاندار خوزستان گفت: وزارت نفت تعهد به تأمین ۷ هزار تن قیر جهت کمک به پیشبرد این پروژه‌ها داده البته علاوه بر این مسئله در زمینه برخی پروژه‌ها نیز این حمایت را تقبل کرده است.
  جمعی از مسئولان استانی اعم از استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان و چند تن دیگر از مسئولان استانی از روند پیشرفت پروژه‌های جاده‌ای در دست انجام در مسیرهای منتهی به مرز چذابه بازدید میدانی کردند. در حاشیه این بازدید نشست استانی ستاد اربعین حسینی در راستای جمع‌بندی و اتخاذ تصمیمات نهایی درباره وضعیت پروژه‌های جاده در پایانه مرزی چذابه برگزار شد.

هر کدام از پیمانکاران مجری پروژه‌ها و مدیران دستگاه‌های استان به بیان خواسته‌ها برای اتمام هر چه سریع‌تر پروژه پرداختند و راهکارهای موردنیاز برای تسریع در روند مورد بررسی قرار گرفتند.

همچنین در این نشست غلامرضا شریعتی با اشاره به اثرگذاری پروژه‌های جاده‌ای مسیرهای منتهی به مرز چذابه در تجارت و صادرات کشور اظهار داشت: این پروژه‌ها مسیر تردد زائران اربعین حسینی هستند و بهبود زیرساخت‌های آن ضروری است چرا که به نوعی اثر مادی و معنوی دارند.

وی خدمت به ائمه اطهار(ع) را مایه افتخار برشمرد و بیان کرد: از جمله راه‌های کسب رضایت خداوند، جلب رضایت و ایجاد رفاه برای زائران است و نتیجه آن خیر و برکت برای خادمان است.

استاندار خوزستان با تأکید بر انجام اقدامات لازم جهت ساماندهی مسیرهای منتهی به مرز چذابه توسط راه‌سازی و راهداری، افزود: پروژه‌ها باید براساس چارچوب و بازه‌زمانی تعیین شده به سرانجام برسانند.

شریعتی با تأکید بر نظم‌بخشی بهتر به دیگر زیرساخت‌های پایانه مرزی چذابه همچون پارکینگ، گفت: وزارت نفت متعهد به تأمین 7 هزار تن قیر جهت کمک به پیشبرد این پروژه‌ها شده البته علاوه بر این مسئله در زمینه برخی پروژه‌ها نیز این حمایت را تقبل کرده است.

وی با اشاره به اقدامات بهبودسازی زیرساخت‌‌ها در سه سال اخیر، ادامه داد: این اقدامات در زمینه ایجاد رونق و اشتغال در منطقه از اثرگذاری بالایی برخوردار هستند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار