تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۸۴۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام برنامه زمان‌بندی هرس درختان کنوکارپوس خوزستان
 معاون اداره کل امور شهری استانداری خوزستان با بیان اینکه هرس درختان کنوکارپوس در دستور کار است، گفت: هرس درختان کنوکارپوس از اول شهریورماه تا پایان مهرماه باید انجام شود.
 
علی قارونی در شورای سلامت که امروز (24 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه زمان‌بندی شده از اول شهریورماه تا پایان مهرماه، فصل هرس درختان کنوکارپوس است. امسال برنامه آموزشی برای کارشناسان شهرداری جهت هرس و برنامه دیگری به صورت منطقه‌ای برای هرس‌کاران و نیروهای اجرایی جهت هرس اصولی برگزار شده است.

معاون اداره کل امور شهری استانداری خوزستان بیان کرد: سه دوره برای نیروهای شهرداری‌ها برگزار و مکاتبات لازم با شهرداری‌ها انجام شده است و ابلاغ کرده‌ایم که هرس درختان کنوکارپوس از اول شهریورماه تا پایان مهرماه باید انجام شود.

قارونی افزود: برنامه زمان‌بندی نیز مانند سال‌های گذشته باید به ما ارائه شود و ما هر 15 روز یک مرتبه وضعیت هرس را پایش کنیم و از شهرداری گزارش مستند بگیریم.

وی گفت: در سال 97، 61 درصد درختان کنوکارپوس که نیاز به هرس داشتند هرس شدند.

معاون اداره کل امور شهری استانداری خوزستان تصریح کرد: با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌هایی که حجم درختان کنوکارپوس قابل توجهی دارند مانند شرکت نفت مکاتبه شده تا در این خصوص برنامه زمان‌بندی خود را ارائه دهند. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار