تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۸۴۴۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از ابتدای سال تاکنون؛
۶ میلیون تن کالای اساسی در بندرامام تخلیه شد

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بندرامام خمینی (ره) تخلیه شده است.

  ایرج مدیری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال افزایش حجم ورود کشتی‌های حامل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و ارتقای توان عملیاتی در این مجتمع بزرگ بندری، طی ۲۱ تیرماه سال جاری ۱۳ فروند کشتی جمعاً به وزن ۵۸ هزار تن حامل انواع کالاهای اساسی تخلیه شدند.

وی افزود: با پهلوگیری و تخلیه همزمان این تعداد کشتی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) طی تیرماه سال جاری رکورد بی سابقه‌ای در زمینه تخلیه همزمان کشتی‌ها به دست آمد.

مدیری بیان کرد: با بهره‌گیری از توان تجهیزاتی و ظرفیت عملیاتی بندر و برنامه‌ریزی مناسب و با هدف تسهیل و تسریع در تخلیه کالاهای اساسی، تخلیه همزمان این تعداد کشتی با تناژ مناسب صورت پذیرفت.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به اینکه حدود ۶ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بندرامام خمینی (ره) از ابتدای سال جاری تا کنون تخلیه شده است، از آمادگی کامل عملیاتی این مجتمع بزرگ بندری برای تخلیه کشتی‌های ورودی و نقش آفرینی مؤثر در زنجیره تأمین و حمل کالاهای اساسی کشور خبر داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار