تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۸۴۴۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۳۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد دزفول فعالیت می‌کنند
 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد خوزستان گفت: ۱۳۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد دزفول وجود دارد که در زمینه اوقات فراغت به ویژه برای جوانان و نوجوانان فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام مرتضی همت‌پور اظهار کرد: ۱۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان دزفول در حال انجام فعالیت‌های متنوع از جمله اوقات فراغت هستند.

وی عنوان کرد: بیش از هزار و ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری در استان خوزستان فعالیت می‌کنند که اهواز با ۱۵۰ کانون، بیشترین تعداد را داراست و پس از اهواز، دزفول از نظر تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در رتبه دوم است که این یک ظرفیت بزرگ فرهنگی برای این شهرستان محسوب می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد خوزستان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بسیج باید همواره در کنار هم فعالیت کنند؛ بنابراین تلاش ما در برنامه ریزی ها نیز این است تا تمامی تجهیزات بسیج و کانون در تعامل با یکدیگر استفاده شود.

حجت الاسلام همت پور در ادامه کانون فرهنگی هنری مساجد و بسیج را دو بازوی امام جماعت مسجد برای انجام امورات فرهنگی و هنری برشمرد و گفت: محوریت هر مسجد امام جماعت آن است، بسیج و کانون فرهنگی و هنری باید با محوریت امام جمعه در یک مسیر و در کنار هم حرکت کنند و در واقع هر دو یکی هستند و وظایف مشابهی دارند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دزفول در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی - هنری تصریح کرد: طبق اساسنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سیاست ما حرکت به سمت آموزش و توانمندسازی است و در این مسیر نیز اقدامات خوبی انجام شده است که باید با همکاری مردم و به ویژه جوانان تداوم یابند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار