تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۸۴۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارخانه فولادسازی گروه ملی صنعتی فولاد ایران احیا شد
کارخانه فولادسازی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران پس از ۲ سال توقف مجددا راه‌اندازی شد.
پهلوانی صبح امروز در حاشیه مراسم راه‌اندازی کارخانه فولادسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کارخانه در راستای نامگذاری سال 1398 به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری و در پی تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده به منظور رفع موانع تولید و فعال‌سازی تمامی بخش‌های شرکت، پس از دو سال توقف مجددا راه‌اندازی شد.

وی افزود: این کارخانه پس از سه ماه تلاش شبانه روزی و پشت‌کار مدیر و کارکنان آن به مدار تولید بازگشته و به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین بخش‌های مجموعه گروه ملی، توانایی تامین مقدار قابل توجهی از شمش مورد نیاز سایر کارخانجات را دارد.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران ادامه داد: این کارخانه شمش‌های فولادی در ابعاد 100*100 و 150*150 تولید و سپس در خطوط تولید میلگرد و تیرآهن‌سازی به کار برده می‌شود.

پهلوانی در ادامه به راه‌اندازی مجدد نخستین کارخانه نورد کشور پس از 4 سال توقف خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این کارخانه تولید محصول بی‌نظیر میلگرد سایز بالا در کارخانجات گروه ملی از سرگرفته شد که گامی موثر در تداوم حرکت در مسیر احیای گروه ملی است.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران تصریح کرد: این شرکت جهت باز پس گرفتن سهم بازار و ایفای نقش محوری در اقتصاد منطقه و به‌ویژه تاثیرگذاری در حوزه خودکفایی ملی راه‌اندازی شد.

وی افزود: خوشبختانه مجموعه مدیریت و کارکنان توانمند کارخانه نورد میلگرد، مفتول و صنایع فلزی گروه ملی فولاد با تکیه بر دانش فنی و اراده بالا موفق شدند با حمایت سایر واحدهای فنی و پشتیبانی شرکت، تولید میلگرد سایز 40 را عملیاتی کرده و این خط تولید را پس از 4 سال فعال کنند.

پهلوانی عنوان کرد: این رویداد علاوه بر تکمیل سبد فروش، گامی مهم در جهت بی‌نیازی واردات این نوع محصولات به کشور است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان ذی‌ربط امکان تولید پایدار برای کارخانجات گروه ملی فراهم شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار