تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۸۴۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴ و ۶ خطه شدن مسیرهای اربعین سریع‌تر تکمیل شود

 استاندار خوزستان گفت: اربعین حسینی نماد خوزستان شده است به همین دلیل چهار و ۶ خطه شدن مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین باید سریع‌تر تکمیل شود.

 غلامرضا شریعتی ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد اربعین خوزستان اظهار کرد: به راه و شهرسازی تأکید کردم که پروژه چهار خطه و ۶ خطه شدن مسیر منتهی به مرزهای استان را هرچه سریع‌تر انجام و راهداری هم نسبت به استقرار نیوجرسی، انجام خط‌کشی و نصب تابلو و علائم اقدام کند.

وی با اشاره به افزایش حضور زائران در سال جاری افزود: هر سال زیرساخت‌های موجود در چذابه نسبت به سال‌های قبل بهتر می‌شود و حتی از آن جمله می‌توان به حل مشکلات آب، برق و فاضلاب اشاره کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: مشکلات جاده پشت مواکب چذابه نیز باید حل شود تا خودروی موکب داران در میان مواکب چذابه نباشند.

شریعتی عنوان کرد: اربعین نماد و تابلوی استان خوزستان است؛ بنابراین در توسعه زیرساخت‌های مرزی نباید کوتاهی کرد.

وی ادامه داد: از مرزها نیز در طول سال برای واردات و صادرات استفاده می‌شود و صرفه اقتصادی برای استان به دنبال دارد.

شریعتی با اشاره به اینکه پارکینگ‌ها نیز باید درست شود، یادآور شد: تأمین امنیت شرط اصلی و اساسی است؛ بنابراین آنچه نیروهای بسیج، اطلاعات و انتظامی نیاز دارند، باید تأمین شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته در چذابه اصلاحات خیلی جدی رخ داد که امسال هم باید بهبود پیدا کند چون کار بین مواکب و جاده نفت و مواکب نیز باید بهتر شود.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه بخش فرهنگی هم باید استفاده لازم را داشته باشد، گفت: تبلیغات اسلامی، ارشاد، عتبات، حوزه‌های علمیه و نهاد نماز جمعه باید برنامه‌های لازم را در این زمینه تبیین کنند تا برداشت و بهره لازم را در مباحث فرهنگی هم داشته باشیم که خیلی مهم است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار