تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۸۴۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارق پراید سوار با ۱۸ فقره سرقت در آبادان
   فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق حرفه‌ای پراید سوار با ۱۸ فقره انواع سرقت در آبادان خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و منزل در شهرستان آبادان، اکیپ ویژه‌ای از مأموران دایره مبارزه با سرقت به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از انتشار چند کلیپ از سرقت سارقان با به‌کارگیری یک دستگاه خودروی پراید به شماره مشخص در فضای مجازی، مأموران آگاهی این فرماندهی با انجام کارهای اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از سارق حرفه‌ای به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه و محل تردد او، مأموران به مدت ۱۲ ساعت در کمین مسیر سوژه قرار گرفتند که درنهایت سارق به همراه خودرو پراید سرقتی در دام پلیس گرفتار شد.

وی گفت: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات تعقیب و گریز در جاده ماهشهر به آبادان سارق مذکور را دستگیر و خودرویی را که با همان مشخصات در فضای مجازی منتشر شده بود و سرقتی هم بود را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان یادآور شد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی به ۱۸ فقره انواع سرقت شامل پنج فقره سرقت از مغازه و هفت فقره از منزل، چهار فقره سرقت داخل خودرو و دو فقره سرقت دوربین مداربسته اعتراف کرد.

سرهنگ تقی زاده تصریح کرد: سارق همچنان با هماهنگی مقام قضایی برای تکمیل تحقیقات و دستگیری هم‌دستانش در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار