تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۸۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
تغییرنام اماکن‌ورزشی‌آبادان به‌اسامی‌شهدا
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از مزین کردن اماکن ورزشی آبادان به نام شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

خادم‌علی تهذیبی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مزین کردن سالن‌های ورزشی آبادان به نام شهدای هشت سال دفاع مقدس با هدف آشنا کردن نسل جوان ورزشکار با نام این بزرگواران صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اماکنی که به نام شهدا مزین می‌شوند افزود: مجموعه ورزشی کوثر به نام شهید محمد‌حسن شریف قنوتی؛ اولین شهید روحانی دفاع مقدس تغییر کرده و پنج سالن درون این مجموعه نیز از این به بعد نام‌های جدید معرفی می‌شوند.

رئیس ادراه ورزش و جوانان آبادان در همین خصوص اضافه کرد: سالن اصلی این مجموعه به حرمت حضرت فاطمه زهرا(س) کوثر نام گرفت، سالن شمشیر‌بازی به نام شهید عبدالرسول مصطفایی، سالن بوکس به نام شهید عنایت‌الله رئیسی، سالن ژیمناستیک به نام شهید حمید شری‌زاده؛ که همه این افراد از شهدایی بودند که در منطقه به رشته‌های ورزشی مرتبط با سالن نامگذاری فعالیت می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: سالن جودو مجموعه کوثر را نیز به نام بسیجی متدین و مخلص مرحوم جواد رخ‌زیور که سال گذشته در مسابقات قهرمانی جودو استان خوزستان دار فانی را وداع گفت نامگذاری کردیم.

تهذیبی همچنین از تغییر نام سالن های ورزشی پرویز دهداری گفت و تصریح کرد: در این مجموعه نیز سالن ویژه بانوان به نام شهیده مریم فرهانیان، سالن رزمی به نام شهید دریاقلی سورانی، سالن کشتی به نام شهید سعید رشیدی، سالن وزنه‌برداری به نام شهید حسن شیرالی‌نژاد و تالار آموزش مجموعه نیز به نام شهیده ناهید فاتحی کرجو مزین شد.

:
:
:
آخرین اخبار