تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۸۴۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم استفاده از ظرفیت‌های مدنی در انجام مسئولیت‌های حکومتی
 
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم افزایش رضایت اجتماعی، گفت: سازمان تعزیرات در افزایش رضایت اجتماعی و اعتماد عمومی نقش مهمی دارد و به نظر می‌رسد باید در این شرایط نقش فعال‌تری ایفا کند. 
 
علی‌حسین حسین‌زاده در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات خوزستان که امروز (26 تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: عنوان این مراسم باید تکریم و معارفه باشد نه تودیع و معارفه؛ تا علاوه بر تکریم مدیرکل سابق این سازمان، مدیرکل جدید سازمان معارفه شود. آقای سعیدی پنج سال در استان خوزستان که کار در آن به دلیل گستردگی و تنوع بسیار سخت است، خدمت کرد که از وی تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به گستردگی خوزستان افزود: مدیران در خوزستان پنج برابر هم‌رده‌های خود در برخی استان‌های دیگر کار می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم افزایش رضایت اجتماعی گفت: با توجه به مشکلات معیشتی که در کشور وجود دارد، شاید میزان رضایت اجتماعی کمی ضعیف باشد. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، امروز سازمان تعزیرات در افزایش رضایت اجتماعی و اعتماد عمومی نقش مهمی دارد و به نظر می‌رسد باید در این شرایط نقش فعال‌تری ایفا کند.

حسین‌زاده عنوان کرد: بحث پیشگیری مقوله بسیار مهم دیگری است. اگرچه پیشگیری به دستگاه‌های متعددی برمی‌گردد اما می‌شود هماهنگی ایجاد کرد تا کمتر به سمت برخورد برویم.

وی ادامه داد: اگرچه از نظر ساختاری مشکلاتی وجود دارد اما باید حل شوند. چرا شاهد حجم زیادی از تشکیل پرونده‌ها هستیم؟ به نظر می‌رسد باید در رابطه با ساختار قدرت و ثروت در کشور بازنگری شود تا در نهایت بحث پیشگیری اتفاق بیفتد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مدنی ادامه داد: اصناف یکی از نهادهای مهم مدنی است. می‌توانیم با کمک اصناف بخشی از مسئولیت‌ها را به آنها واگذار کنیم تا دستگاه حکومتی در این شرایط بحرانی درگیر این مسائل نشوند و بیشتر کار هدایت و نظارت را انجام دهیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار