تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۸۴۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری ۶۰ سارق حرفه‌ای در اهواز
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۶۰ سارق حرفه ای و سابقه دار با ۱۰۲ فقره انواع سرقت ظرف ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان اهواز خبر داد.

 سردار حیدر عباس زاده   از دستگیری ۶۰ سارق حرفه ای و سابقه دار با ۱۰۲ فقره انواع سرقت ظرف ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان اهواز خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای و سابقه دار، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح های غیرمجاز به مدت ۴۸ ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: ماموران انتظامی با تلاش مضاعف و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۶۰ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در سطح شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

عباس زاده بیان کرد: از دستاوردهای این طرح کشف 2 دستگاه تریلر حامل 30 هزار لیتر سوخت سرقتی نفت‌خام، 17 قبضه سلاح شکاری و 2 قبضه سلاح جنگی غیرمجاز، ۸۶۵ گرم انواع مواد مخدر و همچنین کشف تعداد زیادی اموال سرقتی می باشد.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۲ فقره انواع سرقت، سه فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این راستا ۲۲ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، اظهار کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار