تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۸۴۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان : جبران خسارت زلزله مسجدسلیمان با جدیت از سوی دولت در دست پیگیری است
 استاندار خوزستان با بیان اینکه جبران خسارت زلزله مسجدسلیمان با جدیدت از سوی دولت در دست پیگیری است گفت:دولت برای جبران خسارت‌ وارد شده به مردم آسیب‌دیده مسجدسلیمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 غلامرضا شریعتی روز جمعه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری امروز از مناطق مختلف زلزله‌زده مسجدسلیمان بازدید کرد و بسیاری از مردم آسیب دیده نیز از حسن توجه دولت نسبت به جبران خسارت‌ها خرسند شدند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان از ابتدای وقوع زلزله با تمام ظرفیت در مناطق آسیب دیده شهرستان مسجدسلیمان حضور داشته و تا پایان کار نیز خدمات خود را ادامه می‌دهند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بنیاد مسکن از ابتدا ارزیابی خود را آغاز کرده و امید است تا هفته آینده میزان خسارت‌های نهایی را به دولت اعلام کند تا برای پرداخت خسارت‌ها اقدامات لازم هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی گفت: تاکنون ۹۵۰ واحد تخریبی در مسجدسلیمان شناسایی شده است و چهار هزار و ۵۰۰ واحد نیز نیازمند تعمیر است که اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری به همراه استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان روز جمعه از مناطق مختلف زلزله‌زده شهرستان مسجدسلیمان بازدید کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار