تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۱۸۴۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم تسریع در برآورد خسارات زلزله مسجدسلیمان
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بر لزوم تسریع در برآورد خسارات زلزله مسجدسلیمان تاکید کرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج استان و شهرستان آمادگی کامل را دارند که با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی سطح استان و شهرستان کمک کنیم تا هر چه سریع‌تر مشکلات مردم برطرف شود.
 سردار حسن شاهوارپور امروز (28 تیرماه) در جریان بازدید از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بخشی از منازل به صورت کامل تخریب شده‌اند و تعدادی از خانه‌ها نیز دچار آسیب دیدگی شدند. همچنین تعدادی از خانوارها در حال حاضر در چادر زندگی می‌کنند که از نزدیک از وضعیت موجود بازدید کردیم.
 
وی گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم این است که بنیاد مسکن و متولیان کار باید سریع‌تر برآورد خسارات را انجام دهند. ضمن این‌که بحث ساخت و تعمیر خانه‌ها هم وجود دارد، زیرا در این هوای گرم، مردم در سختی هستند.
 
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: مجموعه سپاه و بسیج استان و شهرستان آمادگی کامل را دارند که بعد از کارشناسی‌هایی که صورت گرفت و منابعی که برای کمک به مردم مشخص شد، با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی سطح استان و شهرستان کمک کنیم تا هر چه سریع‌تر با اقدام جهادی، مشکلات مردم برطرف شود.
 
وی افزود: نیاز است که در رسیدگی‌ها تسریع و برآوردها انجام شود تا مردم از بلاتکلیفی خارج شوند. برخی امکانات مردم زیر آوار مانده و خراب شده‌اند.
 
سردار شاهوارپور گفت: ما نیز آمادگی داریم تا با کمک مسوولان و مجموعه مدیریتی شهرستان به رفع مشکلات مردم کمک کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار