تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۸۴۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرصت سوزی در هیات ها، خیانت به ورزش خوزستان است
  معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فرصت سوزی در هیات های استان در واقع خیانت به ورزش خوزستان است و قطعا اداره کل ورزش با هیات های راکد و کم فعالیت برخورد می کند.

  ابراهیم نصیری روز شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان در اهواز اظهار داشت: در بسیاری از رشته های ورزشی، اعضای مجمع پس از رای گیری و انتخاب رییس هیات، کار را رها می کنند و پیگیر مطالبات خود نیستند و همه چیز را بر عهده اداره کل می گذارند که این موضوع آسیب جدی به آن رشته وارد می کند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه برخی از مجامع ورزشی استان، تاثیرگذاری و خاصیت خود را از دست داده اند و باعث فرصت سوزی در آن هیات می شوند گفت: به عنوان مثال در هیات کاراته استان اتفاقات ناخوشایندی در چند وقت اخیر رخ داد و ورزشکاران ما فرصت لازم برای حضور در میادین کشوری و بین المللی را از دست دادند؛ الان شرایط به گونه ای است که ما در کاراته ملی حرفی برای گفتن نداریم لذا انتظار داریم تمام دلسوزان این رشته برای برون رفت از وضعیت فعلی، وارد عرصه شوند و به ما کمک کنند.

وی در ادامه به موفقیت های هیات جانبازان و معلولان استان درعرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: تلاش‌های اعضای هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان و همچنین روسای هیات های شهرستانی منجر به رشد و ارتقای این هیات در کشور و کسب مدال آوری بیشتر شده است.

نصیری افزود: اقدامات خوبی در هیات جانبازان و معلولان استان صورت گرفته که در حد انتظار اداره کل و فدراسیون نیست‌؛ با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در استان وجود دارد، اگر امکانات، تجهیزات و اعتبارات بیشتری در اختیار این هیات قرار گیرد، با برنامه ریزی مناسب می توان شاهد رشد و توسعه این رشته در سطح ملی بود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص راه اندازی مجموعه کوی طلاب اهواز گفت: تمام تلاش ما راه اندازی این مجموعه است تا ورزشکاران ما بتوانند با خیال راحت به ورزش بپردازند، امیدواریم فاز آخر مجموعه ورزشی کوی طلاب تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی افزود: برخی از روسای هیات ها که فعالیت چندانی هم ندارند از جانب عناصر دولتی و سیاسی حمایت می شوند و ما برای تغییرات در هیات با مشکلات زیادی مواجه می شویم لذا انتظار داریم اعضای مجامع نسبت به رای خود مسئول باشند.

مجمع انتخاب رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان روز شنبه برگزار شد و مهرداد شیروانی با ۱۷ رای هدایت این هیات را بر عهده گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار