تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۸۴۷۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از تیم فوتبال استقلال خوزستان
  تیم استقلال خوزستان که خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های لیگ یک آماده می کند قصد برپایی دومین اردوی آماده سازی را دارد.

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال خوزستان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: دومین اردوی آماده سازی این تیم از روز چهارشنبه دوم مرداد در تهران آغاز می‌شود و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت.

علمیراد سالاری افزود: نخستین اردوی تدارکاتی تیم استقلال خوزستان در شهرکرد به مدت ۲ هفته برگزار شد و در این اردو چند بازی تدارکاتی انجام شد.

ترکیب کادر فنی تیم استقلال خوزستان مشخص شد

وی گفت: در فصل جدید رقابت‌ها مجید باقری نیا به عنوان سرمربی، امیر خلیفه اصل، ایوب غزی و رضا باقری نیا به عنوان مربی کار هدایت تیم را بر عهده دارند؛ همچنین سلیم شریعتی مربی بدنساز و عبدالحسین زارع مربی دروازه بانان تیم هستند.

سالاری افزود: خوشبختانه اتحاد و همدلی خوبی بین بازیکنان تیم وجود دارد و از سوی مدیریت باشگاه و شرکت گروه ملی حمایت‌ خوبی از تیم صورت گرفته که امیدواریم منجر به صعود تیم به لیگ برتر شود.

با یک بازیکن جدید به توافق رسیدیم

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال خوزستان گفت: با مهدی نیایش‌پور مهاجم فصل گذشته تیم اکسین البرز که سابقه بازی در تیم‌های فولاد نوین اهواز و ملی حفاری را دارد، به توافق رسیدیم و اگر مشکلی پیش نیاید این بازیکن به مجموعه تیم اضافه می‌شود.

به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵_۹۴ لیگ برتر ایران، فصل گذشته عنوان شانزدهم لیگ برتر را به خود اختصاص داد و به دسته یک سقوط کرد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار