تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۸۴۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف ۱۰۰ درصدی تیر اندازی های غیر مجاز در دزفول
 

 فرمانده انتظامی دزفول از کشف ۱۰۰ درصدی تیراندازی های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح الله گراوندی اظهار کرد: با توجه به وقوع تیراندازی‌های غیر مجاز متعدد در سطح شهرستان دزفول اقدامات سلبی و ایجابی متنوعی در راستای کاهش تیر اندازی ها از سوی نیروی انتظامی با مشارکت معتمدان و افراد با نفوذ محلی صورت پذیرفته است.

وی افزود: تیراندازی‌ها به دو صورت رخ می‌دهند، بخش نخست این تیراندازی‌ها در مراسم‌هایی مانند عروسی و عزا بوده و نوع دوم این تیراندازی‌ها به اشخاص از سوی گروه‌ها و افراد صورت می‌پذیرد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۱۰۰ درصدی تیر اندازی های غیر مجاز در تیرماه سال جاری، عنوان کرد: با انجام طرح‌های مستمر خلع سلاح و پاکسازی نقاط آلوده به جرم شاهد کاهش ۳۲ درصدی وقوع تیراندازی غیر مجاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

سرهنگ گراوندی در ادامه کشف ۳۸ اسلحه شکاری، ۳ قبضه اسلحه جنگی و دستگیری ۳۵ نفر از عاملان تیر اندازی های غیر مجاز را از دستاوردهای پلیس دزفول در تیر ماه سال جاری و در راستای مبارزه با تیر اندازی های غیر مجاز برشمرد.

وی در پایان از عزم جدی و قاطع پلیس در برخورد با عاملان تیر اندازی و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و افزود: امنیت حق شهروندان است و نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند با اقدامات خود باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند برابر قانون برخورد قاطعانه خواهد کرد.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار