تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۸۴۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان از تیم‌های مقتدر لیگ یک است
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم استقلال خوزستان از جمله تیم های قوی لیگ یک بوده و حریفی مقتدر برای تمام مدعیان است.

مجید باقری نیا در خصوص شرایط تیمش قبل از شروع مسابقات لیگ یک اظهار داشت: ۱۰ بازیکن از فصل گذشته با ما قرارداد داشتند و در تیم باقی ماندند اما دیگر بازیکنان از طریق تست گیری جذب تیم شدند. به جز ۲ بازیکن که از فصل گذشته با ما قرارداد داشتند دیگر بازیکنان تیم همگی بومی و خوزستانی هستند.

وی ادامه داد: ما در ابتدا یک هفته در اهواز تمرین کردیم و سپس اولین اردوی خود را در شهرکرد برگزار کردیم و در آنجا تمرینات پرفشاری داشتیم، در ادامه تمرینات روزانه خود را  در اهواز ادامه دادیم.

۲ بازی تدارکاتی با تیم های شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم برگزار می کنیم

سرمربی استقلال خوزستان افزود: روز چهارشنبه هفته جاری عازم تهران می شویم تا دومین اردوی خود را آغاز کنیم. در این اردو با تکمیل تمرینات بدنسازی خود ، چند بازی تدارکاتی انجام می دهیم. بر اساس هماهنگی ها سوم و هفتم مردادماه ۲ بازی تدارکاتی با تیم های شاهین بوشهر و پارس جم داشته باشیم.

باقری نیا بیان کرد: ما یکی از تیم های مدعی لیگ به شمار می رویم و برای صعود تلاش می کنیم. شاید ما بازیکن چند صد میلیونی نگرفتیم ولی  در سال ۹۲ - ۹۱ با بازیکنان گمنام به لیگ برتر صعود کردیم لذا در این فصل به بازیکنان جوان خود ایمان داریم.

وی در خصوص پرونده های مالی باشگاه متبوعش گفت: در سه یا چهار سال گذشته مسایلی در این باشگاه رخ داد که منجر به وضعیت ناهنجار فعلی شد. مدیریت باشگاه و کارخانه گروه ملی در تلاش هستند که مشکلات تیم را برطرف کنند و اجازه ندهند شکایت مالی جدیدی علیه باشگاه مطرح شود که امیدوارم در کارشان موفق شوند تا به تیم آسیب نرسد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تا ۲ روز گذشته کسی خبر نداشت که مسابقات لیگ یک چه موقع شروع می شود و همه تیم ها در بلاتکلیفی به سر می بردند. در چنین شرایطی مربیان نمی دانند چگونه برنامه ریزی کنند و تمرینات آماده سازی خود را در چه سطحی انجام دهند و مهمتر اینکه بازی های تدارکاتی مورد نیاز تیم را چه موقع برگزار کنند.

به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان فصل گذشته در حالی که از سوی فیفا با کسر ۶ امتیاز مواجه شدعنوان شانزدهم لیگ را به خود اختصاص داد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار